Tazkirah

Sunday, May 18, 2008

SELAMAT PENGANTIN BARU....

Salam sejahtera...

Saya ingin mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada student KPLI Sains 1 Sdri Nadia bte Rahim Ambilan Januari 2008 dengan pasangannya Sdra Mohd Nazim Hj. Jamaluddin yang telah melangsungkan perkahwinan mereka pada 18 Mei 2008 di rumah pengantin perempuan di alamat No. 35, Jalan Jamaluang, Kg. Seri Pantai, 86800 Mersing, Johor. Saya memohon jutaan kemaafan kerana tidak dapat menghadirkan diri kerana pada masa yang sama saya menghantar anak saudara menikah. Di kesempatan ini, saya sekeluarga ingin mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada Nadia. Pesanan saya sentiasalah bersabar mengharungi kehidupan berumahtangga ini. Sentiasa hormat menghormati antara satu sama lain dan sentiasa bersabar menghadapi sebarang situasi yang mendatang. Semoga berbahagia ke akhir hayat.... Salam takzim dari saya sekeluarga Zairi, Julia, Nurul Nabihah Najwa, Nurin Hamizah & Nur 'Aqilah Damia.



1 comment:

Anonymous said...

Selamat Pengantin Baru!!!

BMI CALCULATOR